Onsdag, halva veckan gått.

Vad tiden går fort...jixes...hinner inte med här.
Igår fixade jag lite här hemma, var och handlade
och gjorde en lasagne...det var gott som... =p
Jag köpte gångstavar igår för jag skulle prova, det var ju
riktigt skoj, bara man får in tekniken så.
Sägs ju att det är bra motion och ger mer resultat än
när man går vanligt, utan stavar.
Måste börja röra mig mera, blir lätt att man hamnar i soffan
varje kväll, och blir bara latare och latare.

Idag ska jag in till mor o far och hälsa på, det var ett tag
sen nu, dom ska få lasagne dom också.
Det är ganska bra med mor nu iaf, men man får ta
en dag i taget, hoppas bara det håller isig nu.

Imorrn blir det ljusparty igen, jag blev inbjuden till det.
Det är då väldigt lätt att bli beroende av dom där ljusen,
dom luktar ju sååå himla gott alltså.
Sen är ju jag storkonsument av ljus, jag tänder ljus
överallt på kvällarna och bara myser, för mig själv.
Synd det är så dyrt med sånna ljus bara, men dom är
så fina och brinner så fint, och lyser upp,
och så luktar dom ju som sagt, underbart gott.

Nu ska jag fika, sen dusch och iväg...
Ha en Bra dag, Alles!
^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0