Ny vecka igen då

Trött som tusan idag, kroppen vill inte vakna idag...
Har lite ont i halsen också, vill bara sooova.
Nyss duschat men blev inget piggare för det, känner mig
väldigt irriterad idag, är väl bara för jag är trött antar jag.
Ska väl se om jag finner mig något ätbart,
känner inte för det heller just nu...blääh, blääh, blääh >(

Ser ut att bli fint väder idag också, iaf just nu,
och jag skulle behöva tvätta bilen, usch hur den ser ut.
Får väl se senare om jag åker till orsa och tvättar senare.
Där har dom så man kan hissa upp bilen och spola
av den under, kalasbra är det.

Sen känner jag för att sätta mig här och fixa lite med
den här bloggen, vet inte vad jag ska hitta på,
göra en ny header kanske, ändra färger eller nåt.
Får väl se...fast jag gillar ju den jag har nu också.
Men men, roligt och byta göra lite nytt,
får väl se vad jag kommer på.
Det visar sig!

Nu ska jag se om jag får i mig nå ätbart,
Hej på en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0