Morning

Gomorron jumping smileys
Snuvigt idag uschiamej, ska ta en varm dusch snarast,
sen få i mej nå ätbart...ska banne mej ta färsk rå vitlök
till maten idag...Japp! Då försvinner nog bassilerna på
stört, haha...bort ska dom, vill Inte vara sjuk alls bläääh.

Blir väl inte många knop idag antar jag, ligga i soffan och
glo på "dumburken" snörvla, nysa och hosta uscha.
Ska se om jag hittar nån film och glo på, har ju fått ihop
några Clintan filmer nu så, det blir mysigt det smileys

Ha en bra dag!
^^

Kommentarer
Postat av: Sol madda

Fy för förkylningar! Jag har då klarat mig än.. men jag hadde en släng i sommras/höstas. Huu.



Vitlök är nyttigt och väldigt gott..

Hur går det med jobb för dig då? hittar du nått?

Kram madda

2008-11-19 @ 17:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0