Måndag & ny vecka

Jaha så var det mååååndag igen då...och tråkigt väder FY tusan.
Grått, slaskigt och fult väder...vill bara mysa ner mig i sängen
och soooooova ZZzznark.
Idag blir det nog inte många knop här inte, jag är sååå trött.
Förstår inte vad som är fel, att man kan vara så trött jämt...
Är det bara för att man inte jobbar tro...?
Inte finns det nå jobb heller, nädå, helt dött på marknaden,
fyy jag VILL ju jobba NUUU!!!
Helst förra veckan...

Nä, nu ska jag fika och sen in i duschen, få se vad man
hittar på idag. Städa lite kanske...rensa i nån garderob
eller nåt. Skulle gjorts för länge sen...men men...
Jag får se vad som faller mig in senare.

Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0