Lördag..

Jaha igår var jag på hockey iaf, mycket folk och kul.
Bra match var det också, mora kämpa på bra faktiskt.
Mycket bättre än sist...jättebra kämpat, trots att det blev
förlust med 3 - 5 nu tar vi nya tag och kämpar vidare =)

Nu väntar kaffe, dusch sen ska jag ner till pappa
och tvätta och julpynta lite mm.
Kanske städa lite får se hur det ser ut.
Sen ska vi upp till las och hälsa på mor, blir väl där
hela eftermiddagen, antar jag.
Känns tungt just nu vet inte hur det här ska gå,
ärligt talat. Måste få kraft att orka med allt det här...
Tur att jag har moster jag kan ringa till nudå och
prata ur mig och tala om hur allt går här.

Inte nog med det, så är man arbetslös till råga på allt,
måste få kraft till det också...kan ju inte till å fara iväg
nå långt bort nu, när allt är som det är...
Måste finnas till hands här hemma nu, annars vetefan
hur det går med pappa...usch och fy, hemska tanke.
Nä nu ska jag samla mig och ta mig in i duschen,
sen åka och göra det jag ska.
Först ska jag ringa upp till las. och höra hur det är...
så jag kan duscha i lugn och ro...hoppas jag =/

Tjingeling så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0