Ljusparty

Snart ska jag iväg på ljusparty, tänkte bara in å vända här.
Varit iväg och handlat...idag igen...heh.
Jag glömde en massa saker igår då jag var och handla,
så det var bara till och iväg igen idag...
Köpt massa värmeljus så nu klarar jag mig ett tag igen =)

Kallt ute idag och dimmigt, fyy tusan, det var som att åka
runt i en mjöl påse...såg knappt vägen framför bilen...
Usch, mitt på ljusan dagen, knepigt.
Jajja, inga insidenter idag iaf,
så ni kan känna er lugna ;)

Vad ska ni ha för er ikväll då??

Ha en skön kväll iaf.
Hej ett tag!


Kommentarer
Postat av: Lena

I kväll blir det Karjala-hockey,RYS - SWE....börjar om några minuter JUHE. Laddar med en whiskey...är superförklyld blääääh Kram igen då ra :-)

2008-11-06 @ 18:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0