Lite pyssel

Pysseldag blir det idag, ska plocka undan lite skräp mm
Åka iväg med en massa skit till återvinningen som bara
står och samlar damm, FY så mycket det blir och all denna
reklam som kommer i lådan, suck...
Och mer blir det ju närmare jul vi kommer, reklam, reklam
och ännu mera reklam...blääh, usch och fy =p

Igår pysslades det lite också här hemma, jag gick omkring
här och fundilerade uti allt möjligt...
Jag vill ha en platt - tv NU, jag vill inte ha min gamla "klump" som
står här och tar plats >(
Skulle varit perfa med en platt - tv då kunde jag ställa den
i bokhyllan, så fick jag mer plats här.
Och snyggt skulle det bli också...
Jajja, drömma vidare kan jag göra...har väl inte råd nu iaf...

Nähe, tro om jag ska ta en dusch så man vaknar eventuellt
(gäspar)

Ha en bra dag!
^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0