Lite kul frågor =)

Lite kul att veta vilka som besöker min blogg ;o) 
Kopiera texten,
lägg in i kommentarer,
skriv dina svar bakom innan du postar inlägget =)

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

♥ Tack på förhand ♥

Kommentarer
Postat av: peter

1. Vem är du? svar = en god vän

2. Är vi kompisar? svar = det hoppas jag

3. Hur och när träffades vi? svar = kommer inte ihåg, tyvärr..

4. Tycker du om mej? svar = ja, ganska mycket

5. Skulle du kunna krama mig? svar = tveklöst

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. svar = det du har... Kicki

7. Beskriv mig med ett enda ord! svar = snäll

8. Vad var ditt första intryck av mig? svar = glad och sprallig

9. Är du fortfarande av samma åsikt? svar = inte riktigt

10. Vad påminner dig om mig? svar = svår fråga att svara på...

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? svar = det du vill ha

12. Hur bra känner du mig? svar = sådär...

13. När sågs vi senast? svar = ca. 2 veckor sen

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? svar = hadde jag haft en blogg så...

2008-11-13 @ 21:02:58
Postat av: Sofia

1. Vem är du? Fia

2. Är vi kompisar? Yes

3. Hur och när träffades vi? Jadu, det lär väl ha varit genom Benny o Anders

4. Tycker du om mej? Japp

5. Skulle du kunna krama mig? Absolut

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Kicki =)

7. Beskriv mig med ett enda ord! snäll

8. Vad var ditt första intryck av mig? glad och sprallig

9. Är du fortfarande av samma åsikt? Japp =)

10. Vad påminner dig om mig? Alma & en snygg bil=)

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? Ett jobb

12. Hur bra känner du mig? ganska bra tror jag

13. När sågs vi senast? på parkeringen utanför ÖoB häromdan

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? De har jag redan gjort =)



KRAM





2008-11-13 @ 23:24:13
URL: http://eliasmathilda.blogg.se/
Postat av: Sol Madda

Trevlig helg vännen ! Vad ska du göra för kul i helgen då?

Själv så ska jag stöka runt lite här hemma och jul pynta och fixa lite till bäbisen..



Kram madde

2008-11-15 @ 13:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0