Kul, kul =)

Att så många börjar hitta hit, till min svammel blogg =)
Såg iaf en som uppmärksammat mitt inlägg här om
konstiga telefonsamtal, det var ju kul.
Bra det, och Tack för det!
Iaf något positivt denna dag, som vart så händelserik
då jag var och skulle handla...
Jajja, så kan de gå, och nog om det!

Nu väntar väl bara sängen på mig, vet inte hur jag kan
vara så himlans trött jämt...känns som jag blivit överkörd
av en ångvält =(
Matt och slut och ögonen vill bara blunda.
Nä det måste hända nåt kul snart, riktigt kul alltså...
Nån rolig fest eller nåt annat kul, men det händer ju så
lite i den här hålan. Blääh...
Hockeyn har uppehåll p.g.a nån karjala kupp, eller vad
tusan det nu hette...? Suck =(
Får ju abstinensbesvär av att inte få gå på hockey,
det är bra terapi det... ;)

Jaha, vad ska man hitta på imorrn då tro?
jag ska iaf ut och stava runt en vända, hoppas bara solen
skiner och det är lika fint som idag...
Men det verkar som det ska hålla i sig till helgen iaf.
Nä nu blir det nattis här ZZzznark...
Innan jag somnar över tangentbordet, vore ju dumt ;)
Inte skönt när man vaknar imorrn och det är en massa
små fyrkanter i fejan =p
Må så gott, och god natt Alles
Sussa sött!
^^


Kommentarer
Postat av: MBip

Hej! Du har också en fin blogg. Hahaha, jag satt här och skrattade för mig själv när jag läste ditt inlägg om bilförare som inte kan köra "rent". De finns där i Mora också alltså, inte bara här i Östergötland? Jag får väl "tuppjucket" ett par gånger i veckan när jag sitter bakom ratten, hm.

Det är konstigt hur man hittar till olika bloggar. Jag hittade till din genom Anettes hemsida och hennes genom en blogg i Stockholm.

Ha det bra och kul att du lämnade ditt avtryck hos mig. Nattinatti

2008-11-06 @ 02:05:35
URL: http://bippas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0