Hmm, jäla skit också

Suck, idag när jag skulle på Ö.B och skulle backa in på en
parkeringsruta så sa det *PANG* i baken...
Men va F*N >(
Jag såg en bil som kom bakom mig när jag svängde av
för att sen backa in på en plats, men tror du inte den f*n
skulle in på SAMMA plats *morr*
Jag tänkte väl att han skulle vänta tills jag backat klart,
men NÄe då >(
Gamla gubbar i hatt ska hålla sig hemma!!
Jag ut och fråga va han höll på med om han inte såg
att jag skulle backa?
Nä de såg han inte, solen låg på så han såg väl inte
backljusen då...
Jag sa åt han att man får ju lov se efter vart en bil ska
INNAN man kör in nånstans...
Nähe då va de mitt fel, plötsligt...jä....r
Jajja, på min bil blev det inget, bara en list som for av,
som tur var...Hade jag haft forden då hade jag troligen
blivit skogstokig...!
Ja jag tar då inte på mig nåt av det här, och han skulle
börja skriva ett papper ... bla bla bla...
Men sen kom vi väl överens där på plats, och allt var frid
och fröjd...Jag tänker Inte stå för det där iaf...
ÖPPNA ögonen!!
grrrr...

Iaf så träffa jag Fia där också, när jag var som argast...hihii
Förlåt Fia, men Tack för pratstunden det var jättekul att ses =D
Hoppas vi kan ses nån dag och prata lite skit och fika lite kanske..?
Hoppas du hitta vad du sökte ;) ?
*K R A M*

Sen när jag kom hem, tog jag mina stavar och gick en sväng.
Härligt att vara ute när solen skiner, och det där med stavgång
känns jätteskönt efteråt. Verkigen en kul, trevlig och framförallt
billig investering, helt klart.
Vem behöver gå på gym nu? Hehe...fast det hade ju också varit
skojsigt...men men, en sak i taget ;)
Skulle ju varit trevligt och KUL om nån mer köpte sånna,
så vi kunde ut och stava på tillsammans =)

Nä nu blev jag hungrig i hela magen...ska få i mig nån mat,
sen blir det nog soffan en stund.
Tjingeling
^^


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej vännen!

Jag förstår väl att du va arg!!

Det skulle väl jag oxå ha blivit om nån gammal gubbe gjort så me mig....

Tex en incident, när jag skulle parkera bakom Ica nere på Mora, så stod jag o väntade o blinkade för att vänta på bilen som skulle backa bort från platsen som jag tänkte ställa mig på, när denne hade åkt. Precis när jag ska köra in så kommer de en annan bil från andra hållet o snor platsen mitt framför ögonen på mig! Jävlar va arg jag blev, jag "la" mig på tutan så idioten fatta va jag menade och backade bort så jag fick platsen.... Det va typ den enda lediga plats som fanns i hela Mora... Jag som stått så snällt o väntade o till och med blinkade.... Usch nog finns de idioter....

De vore väldigt trevligt om vi kunde träffas nån dag o fika o snacka lite skit =)

Hmmm skulle fan ha köpt mig ett par stavar oxå...

Ha de så bra så hörs vi.

KRAM

2008-11-05 @ 22:25:50
URL: http://eliasmathilda.blogg.se/
Postat av: Lena

Va duktig du är som tar med stavarna på promenad :-) Trist med "smällen" men bra att ni kom överens!! Det ska du nog vara lite glad för i a f eftersom (vad jag lärt mig)det ALLTID är den som backar som bär skulden. Men nu är det ju bara att glömma....ha en gp kväll....Kramisar

2008-11-06 @ 18:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0