Helg igen då.

Helg, helg, helg...Japp så är det nu igen. Inte f*n uppskattar
man helgerna lika mycket nu, som när man jobbade =/
Jo förvisso gör man det, men ändå inte lika mycket...
Vadå...man är ju hemma hela tiden nu ju =(
Ähch, strunt samma...helg är det iaf så =D

Vad ska ni göra för kul i helgen då??

Själv så har jag inget inplanerat iaf, får väl se vad som händer
och fötter här. Finns ju inget att gå ut på heller...vad jag vet...?!
Händer ju ingenting här den här årstiden, helt dött överallt.
Just nu har jag tänt en sådär 28 - 30 värmeljus och bara myser =D
smakar på nån cider och gör ingenting.
Ganska skönt faktiskt, fast det är ju lite tråkigt då´ra.
Önskar ju att "vissa" kunde vara på närmare håll så kunde
vi hittat på nåt kul tillsammans ;o)
Önskar det vore sommar istället, då kunde man iaf sitta ute
och glo, grilla och titta på bilar som far förbi...
Eller kanske gå en sväng, och se om man ser nån "älg"
*S* ;D haha...

Jag kom att tänka på det igår då jag satt och fundilerade för mig
själv, då Lena var hos mig...
Vi var ute på promenix en kväll och så såg vi något som liknade
en älg, ute på en äng, eller ja...den var lååångt bort iaf så vi såg
inte riktigt vad det var...
Sen gick vi runt därom och kan ni tänka er...
Älgen var en HÄST ASG
Ja jäklar i mitt skal, vad vi skrattade =D så tokigt det kan bli.
Men på långt håll såg det faktiskt ut som en älg, så det så...
Den var brun och stor och så...haha.

Nähe, int vet jag då...ska kika runt lite bland bloggarna
och se om det hänt nåt hos er ;o)
Ha en mysig och skön kväll, Alles!

♥ KRAM, KRAM ♥
^^


Kommentarer
Postat av: Lena

HAHAHA ja gud vad vi skrattade och dom vilda spekulationerna INNAN vi visste var ju helt sanslösa. Men för säkerhets skull borde du då ta med bössan när du är ute och promenixar med stavarna blink blink KRAM pinglan min hierta

2008-11-08 @ 11:01:58
Postat av: Kicki

Haha Jaadu Lena, roligt var det iaf =D thihii.

Någon bössa har jag ju inte då, Men jag har ju mina stavar ;o)

KRRAAAMM min goa vän!

2008-11-08 @ 11:12:37
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0