Gomorron världen

Snuvig även idag unhappy smileys blääh vad drygt det är och
vara förkyld, man kan inte andas, snyter sönder näsan,
nyser som en tok, matt och slö och varm.
Ja, det är bara att tacka och ta emot, niger fint.

Ska försöka ta mig iväg och handla lite idag, igår var jag
inte utanför dörren på hela dagen...suck...
Måste ut och få luft iaf, får väl klä på mig ordentligt,
så det inte blir värr.

Fika nu sen dusch få se hur man känner sig sen då,
blir väl till att vräka i sig vitlök idag också.
Tog ett antal klyftor igår som jag skivade och åt på
hårdbrödsmacka med ost, och varma koppen till det.
Gott var det iaf, smaka inte så mycket heller,
tur ingen ska pussa på mig då hade dom väl svimmat *S*

Ha en bra dag! free smileys


Kommentarer
Postat av: Marita

Hej!



Krya på dig min vän...jobbigt me förkylning.

Hoppas du orka gå på hockey me mig imorrn iaf..



Ha de bra...Puss o Kram

2008-11-20 @ 12:09:29
Postat av: Kicki

Svar till Marita

Tack min vän =)

Hockey missar jag inte ;o) vi ses imorrn

Kramarom Puss på dej!

2008-11-20 @ 13:06:59
URL: http://fordgirl.blogg.se/
Postat av: Perra

Hahaha! Jag hade nog kunnat pussa dej ändå

2008-11-20 @ 16:26:21
Postat av: bohman

Heeej! Jag brukar käka knäckebrödmacka med makrillfile med en tre fyra skivade vitlöksklyftor på , gött =) de brukar slinka ner även då jag inte är förkyld (till min sambos stora förtjusning)hon inbillar sig att det luktar vitlök om mig då ???d kan ja väl aaaaldrig tro???!!! Krya på dig!/stefan

2008-11-20 @ 16:35:31
Postat av: Nanne

Krya på dig!

kram kram

2008-11-20 @ 17:05:17
URL: http://anelou.blogg.se/
Postat av: Kicki

Svar till Perra Hmm ;o)

Svar till bohman Tack försöker allt jag orkar, att krya på mig alltså ;o) Näää de kan väl inte lukta nåt =o hehe...

Svar till Nanne Tack, kram kram!

2008-11-20 @ 18:02:22
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0