Fars Dag

Fars Dag står för dörren, imorrn söndag 9e november
är det våra pappor som ska ha all uppmärksamhet
på alla sätt och vis, hur det nu än är.
Själv så ska jag åka dit och fika och umgås lite
under dagen, blir nog på eftermiddagen nån gång.
Då man vaknat till liv, gjort sig i ordning och så =)

Vad ska ni ge era pappor imorrn??



Själv så ska jag köpa några olika lotter och ge min pappa,
det kan ju bli storvinst ;o) hoppas det iaf.
Sen blir det nog lite fika, han önska sig nån god bakelse,
och då ska han få det, tror jag ska köpa en sån där
smörgåstårtsbit som dom har, dom är såå goda =p
Det blir nog bra det!

Nu ska jag pyssla vidare här, sen blir det tv för hela slanten.
Får ju inte missa dansbandskampen!
Ha nu en mysig & trevlig kväll, Alles.



^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0