Ett sånt väder...

Måndag idag...trött som ett as unhappy smileys
Har ju blåst som bara den inatt så jag trodde huset skulle
rasa ihop, blev inte så mycket sömn inatt mao.
Blåser fortfarande och snöyra till och från.
Tror jag stannar inne idag och gör....ingenting....
Nyss ätit lite mos o korv o hårdbrömacka,
gott gott. Så nu blev jag ännu tröttare bara för det...

Kom på att jag fick lov ringa arb.förm kundtjänst också
och meddela vad jag gjort/gör....
Så gjorde dom nån sån där matchning över hela landet,
och hitta jobb i Malmö...Jamen jippi... adult smileys
Hah, kan väl för f*n inte dra iväg dit, bara sådär...sucka.
Nääe, tänker jag inte göra...ingen kan väl bara lämna allt
sådär och bara dra...Eller????
Hur faen tänker dom igentligen? Är dom dum på riktigt?
Näe, det var då väl 17 åxå om man inte ska få i sig nåt
HÄR hemma, har ju inte vart nå problem förut....
Fast konkuransen ökar ju mer och mer ser det ut som,
verkar som företagen skickar ut folk överallt nu...HjÄäLp
smileys
Vart är Vi på väg?????? Usch man blir ju stressad av sånt här.
Inte konstigt man mår dåligt, känner sig utanför och inte behövd.
Ledsamt värre.

Nej nu ska jag nog ta mig lite kaffe, tänka lite och fundera
på vad jag ska göra med det här.
Jag kan bara inte lämna allt här nu, lämna mamma o pappa,
dom har ju bara Mej...Aldrig att jag gör!!!

Tjingeling en stund.
indifferent smileys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0