Ändringar...

Har ändrat texten till en annan, ser lite gammaldags ut.
Nu vet jag inte om alla har den i sin "burk" och då ser texten
normal ut, kanske för stor...bla bla bla...
Tala om för mig om det ser konstigt ut i DIN dator,
då ändrar jag tillbaka så det blir läsbart för alla.

Idag mår jag inte särskilt bra alls unhappy smileys känner mig snuvig,
ont i halsen och fryser som f*n, usch och fy...
Inte vill man bli sjuk inte, dåligt väder är det ute också.
Bara slask och regn blandat med snö unhappy smileys
inget kul alls, nope!
Ja och som ni ser så har jag fått fatt i söta smilysar free smilies
Tack vare "Fia" happy smileys Tack så mycket!

Då ska jag fixa lite mera, ha en skön eftermiddag.
smilies


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej. De va riktigt snygg stil på texten, men lite svår att läsa tyvärr....

Ja usch för detta pissväder...

Ha en bra tisdag. Kram

2008-11-18 @ 15:00:57
URL: http://eliasmathilda.blogg.se/
Postat av: Kicki

Svar till Sofia.

Har ändra igen ;o)

2008-11-18 @ 15:25:22
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0