Ååhejåhåå

Måndagkväll redan...hej va de går...Inte gjort så mycket idag,
mest bara lullat omkring här hemma...JO, jag tog en skön
promenix på eftermiddagen =)
Meeen...ojsan, jag glömde stavarna =/
Jag var så inställd på att gå iväg så jag bara kuta ut,
stängde dörren och gick iväg...kom på det efter en stund...
Ähh tänkte jag, det får gå ändå...för den här gången iaf.

Men jixes vad mörkt det är ute, blir ju nästan mörkrädd =o
Kan det inte komma lite snö som ligget kvar, blir iaf lite
ljusare då ju. Det är väl vinter...eller???
Då SKA det banne mig vara snö också >(
Annars kan det lika väl bli sommar NU!!!

Ikväll måste jag titta på CSI fortsättning på förra avsnittet,
se hur det går där, spännande sååå.
Börjar kl. 21 på 5an.
Har lust att göra om min blogg igen också, har väl lite
funderingar här av och till...får väl se när lusten faller på.
Tar ju sin lilla tid att fixa med photo shop och greja,
men KUL är det =)
Plötsligt händer det att man bara måste prova sina idéer
man får, och då kan va som helst hända ;o)

Inte nog med det...Jag vill möblera om här hemma också =/
Hur nu det ska gå till...med alla dessa prylar man har *suck*
JAG VILL HÄRIFRÅÅÅÅÅÅN, NU!!!!
Jag vill ha ett hus, jag flyttar inte en gång till, till en lägenhet
alltså. NÄPP, nästa gång jag ska flytta, blir till ett hus.
Färdigt med det!!!
Kostar ju lika mycket att få sig ett helt hus och egen trädgård,
som att byta till större lägenhet så...
Men först JOBB!!!
Finns ju inget =( vad ska man göra...?
Vad är det som händer i det här landet nu egentligen?
Vart är vi på väg??? Vad ska komma näst???
Usch, inte konstigt man mår dåligt och är orolig
och känner sig illa till mods jämt =( =( =(
Jag vill att det här j....a året ska ta slut NU!
Det här året har iaf inte varit nå särskilt bra, bara elände
och hemskheter alltjämt.
Nääe hoppas att 2009 blir ett BÄTTRE år, positivare och
MER jobb åt ALLA oss som inget har!!!

Ha en bra kväll, alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0