Skönt en stund..

Ingen stress bara koppla av en stund, gjort mat, varit till
Mita och hälsat på och hämtat en laddning ljus som luktar gott,
som jag beställt för en tid sen...mmm...
Just nu brinner ett te-ljus med svarta körsbär, helt underbar doft.
Skönt och avkopplande på nåt vis.

Fredag imorrn då, blir väl till att pyssla lite hemma på kvällen,
ta en avkopplande cider och glo på tv.
På lördag är det dax för finalen i dansbandskampen,
då blir det absolut nån cider till det och hejja på som tusan.
LARZ KRISTERZ rockar och kommer ta hem det här.
Eller vad tror Du??

Nåja helt klart så har dom gjort det kanonbra och kommit så
här långt, så det var då väl f_n också ;o)
Längtar som tusan nu till nästa helg, 27e, då jag ev. ska till
evertsberg och kolla på dom live =D
Ska bli kul att få ut och släppa loss lite och få lite skoj en kväll.
Men det återstår att se, vågar inte ta ut nåt i förskott,
så det är lika bra att vara neutral på den biten.

Nu ska jag snart göra kväller, ta en filt och moja ner mej
i soffan och glo på tv en stund...tills jag somnar...troligen.
Är ju såå trött jämt nuförtiden, men det blir väl så antar jag.
Får väl sova när jag blir gammal...haha...

Ha en fortsatt trevlig kväll och en bra fredag...
Var rädd om er där ute, det är snorhalt ;o)
*KRAMAR*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0