Propellernatt

Usch och fy vad dåligt jag sovit inatt =(
snurrat runt som en propeller halva natta, tror jag somna
runt 3 inatt...jag är såå trött idag så jag är totalt yr i mössan.
Bara att skutta upp och hinka i sig kaffe, in i duschen,
sen upp till las. till mamma.
Tufft det här och tar på krafterna enormt känner jag nu.
Giv Mig styrka att orka!

Mamma var lite bättre igår iaf, hon har hämtat sig bra
trots allt. Hon har en styrka utan dess like, som orkar
med allt detta. Skönt är väl det.
Jag måste ju vara stark för 3 nu, hjälpa pappa hemma,
hjälpa mamma med diverse saker.
Sen mitt eget här hemma.
Jag hoppas att jag klarar av allt detta, och får ha ork och
vara frisk.

Det blir inte så mycket skriva här nu, men jag skriver när
jag känner att jag måste få ur mig allt.
Det har gått skapligt bra hitills, i lördags kväll brast det
lite, när jag kommit hem, duschat och så...
Jag bara satt och grät och var väl helt slut, antar jag.
Blir inte så mycket sömn nu heller, sover på nålar,
och oron finns där hela tiden. Så nån riktig sömn blir
det inte, men men...
Pappa stressar och är nervös och orolig hela tiden,
vilket är förståeligt. Men jag försöker lugna så gott jag
kan, men det är svårt alltså.
Jaja, man får ta en dag i taget, finns inget annat nu.

Nu dusch, sen iväg igen....


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tänker på er och ger både dig o dina föräldrar massa styrkekramar!!

KRAM

2008-12-02 @ 11:28:32
URL: http://eliasmathilda.blogg.se/
Postat av: Kicki

Svar till Sofia

Tack vännen Kram på dig =)

2008-12-02 @ 17:40:04
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0