Ojsan...

Torsdag redan...och inte bloggat sen i lördags...hmm.
Förlåt =/
Det har varit så fullt upp med mamma i veckan, så jag har
bara inte haft ork. Sämre nu igen =( inget bra alls.
Suck...jobbit just nu och jul ska det vara och allt som hör till.
Imorgon ska hennes läkare dit, tydligen. Måste få igång henne
så hon tar sina mediciner riktigt, ingen ordning alls på det...
vill inte, orkar inte, nää fyy, o s v.......
Hon bara måste ta sin medicin ordentligt, så är det bara.
Nåja det löser sig säkert, får jag hoppas =/

Pappa är väl där mest hela tiden, gör inget annat, nervös
och orolig hela tiden, förstås. Det förstår jag väl.
MEN! Han måste även tänka på sig själv, gå ut och göra
något annat, inte bara sitta där som en uggla...
Så nu måste jag även ta itu med honom...få ut han,
få han och prata ur sig, det måste man göra.
Ingen människa klarar av att gå och bära på allt, till slut
rinner bägaren över, och det blir kaos.
Han säger inget till nån, inte ens till mig...det oroar mig mycket.

Jag pratar ur mig, pratar med moster varje dag, vänner mm.
Tur att jag har mina vänner, jätteglad för det, att ni bryr er om,
och tänker på lilla mig =)
TACK! För att Ni finns här för mig!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Idag fick jag lov köpa mig en julklapp till mig själv =D
Köpt trådlöst tangentbord och mus, på tiden faktiskt, för det har
jag tänkt göra länge. Och jäklar i min lilla låda vilken fart det var
på musen *ASG* jixes säger jag bara, den ilar iväg så man
hinner inte med vart den far....och tangentbordet
var ju hur skönt som helst alltså, mjukt och fint att skriva på.
Inget sånt där hårt knappljud som det brukar vara på vissa.
Helt underbart. Tack Kicki för den fina julklappen jag fick av mig =D
Hehe...

Nä nu ska jag göra lite mat, hungrig som en varg...
knorrar i magen.
Hej på en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0