Måndag..

Nu håller väl snön på att försvinna iaf, småregnat idag och bara slask.
Usch! Tråkigt när det var så fint med all snö som kommit i helgen.
Jajja inget att göra åt =(

Varit in till Mora idag köpt nya vinterskor, blev 2 par, lika bra det.
Fick lov för mina gamla var så trasiga så det va inte mycket att
gå omkring med, bara kalla och blöt blir man.
Sen varit till mamma, hon var lite piggare idag, kändes ju bra.
Men det är si och så med det, ena dan bra och andra sämre =(
man vet inte hur det är från dag till dag...bara att ta en dag i taget.
Får bara hoppas att det håller i sig och går åt rätt håll.

Nu känner jag för att få ut och ha lite roligt en kväll,
och jag längtar till jag ska till evertsberg den 27e dec på
Larz Kristerz och stuffa...hoppas bara att det blir av...
Mamma är ju viktigare så det visar sig hur det blir med det.

Nu ska jag se på CSI...
Tjingeling...


Kommentarer
Postat av: Nanne

Du har fått en utmärkelse på min blogg :-)

2008-12-11 @ 11:41:11
URL: http://anelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0