Lång dag idag

Nyss hemkommen från hockey, Mora vann med 3 - 2
men det satt fan så långt inne >(
Förlängning när matchen var slut, då stog det 2 - 2
så det blev iaf 2 poäng ikväll, vackert så.

Var uppe tidigt idag, redan före kl. 8, drack kaffe, duscha,
sen iväg till pappa hämta grejor till mamma, ytterkläder mm.
Hon flytta till ett hem idag, där rehabilitering ska ske mm.
Så hon får hämta sig och få kraft att "orka" komma hem...
eventuellt. Jag törs inte tro - hoppas nånting...
Bara ta en dag i taget...

Känns ganska så bra nu iaf, lite lugnare, efter alla omständigheter.
Men ändå inte....virrigt det här.
Det var en tuff dag, för mamma, mycket stök och bökande
innan vi kom iväg dit vi skulle.
Men allt verka bra nu ikväll då jag ringde pappa och kolla av,
han verkar lugnare nu också, känns skönt.
Vetefan hur de ska gå med allt, men men.....
Ta en dag i taget, som sagt.

Nu ska jag slöa ner mig i soffan och slappa, lugna ner mig
några varv, koppla av, försöka så gott det går.
Hoppas bara allt går bra, oroligt ändå.
Jag bara svamlar nu känns det som, känner mig bara yr
och finner inte rätt ord, känns det som...
Mycket med det här =/
Lika bra jag slutar, blir bara rörigt annars...
Peace and Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0