Helgen..

Varit ute och partat lite i helgen, skönt att komma ut lite.
Blev 2 dagars denna gång, har ju bara varit hemma
en längre tid, och inte varit ut på nåt.
Och igår var det ju sista dansbandskampen och final.
♥ HEJJA LARZ KRISTERZ!! ♥
=D

Köpte expressen för att läsa skriverierna efter gårdagen
om dansbandskampen...
Ja herre gud...stackars folk som inte kom fram
 för att rösta på scotts....bla bla bla...
Vi som skulle rösta på VÅRA favvisar, kom minsann inte
heller fram, iaf inte jag.
Jag kom inte ens ut på linjen för att rösta, jag satt här med
både trådlösa hemtelefon och mobilen i varsitt öra,
och kom ändå inte fram *morr* >(
Men det gick ju bra ändå, som tur var.
LARZ KRISTERZ ÄR BÄST
All The Way, Baby! ;o)

Idag har jag varit en tur till Hedemora och hälsat på en
vän, det var jättelängesen vi sågs och det blev ett
trevligt återseende. Vi fick tårar i ögonen båda två...
Härlig vän där, synd vi bor så långt ifrån....eller ja...
Så himla långt är det ju inte ca 2 timmars resväg nånting..
Men det blir ju aldrig av ändå, sällan man har ärenden dit ner.
Men ska ju försöka komma iväg ner fler ggr, så klart.
Åkte med hennes bror ner, och jag tackar så mycket
för att jag fick åka med ner. Jättesnällt, Tack! =D

Nu väntar soffan och filten på mej, jag blev trött efter
resandet idag. Ska vila mej en stund nu.
Tack för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0