YeS =)

Ikväll tänker jag gå på hockey, tjohoo =D
Första träningsmatch hemma mot finska Kalpa, ska bli spännande det här och få se våra nyförvärv i Mora IK.
Verkar som att laget ser klart bättre ut på träning än förra säsongen, enligt vad jag hört från min käre far =)
Låter verkligen lovande, och som sagts tidigare...
VI SKA TILLBAKA till ES !!! Vi har SEGER i blicken nu ;o)

Jag är en trogen mora supporter och kommer så att forstätta vara. Det är såååå himla roligt att gå på hockey,
stå i "klacken" och HEJJA på och gapa och skrika, sjunga och klappa händer, hoppa och skutta...
Hahaha...det är en underbart skön terapi för huvet och kroppen...man brukar vara helt slut OCH hes efter en match...
MEN det är så himla kul, och det är det värt, helt klart...

Så nu gott folk och goa vänner...kommer JAG fröken tokfia återigen gå in för en ny säsong, med början ikväll,
att följa laget i mitt hjärta Mora IK helhjärtat, från start...som vanligt och med prioritet HÖG.
H E J J A  M O R A  IK!!!
K Ä M P A  M O R A!!!

..trogen mora ik supporter      Laget i mitt hjärta.

KRAM HA EN BRA KVÄLL ALLIHOP, SKA JAG HA !!
=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0