Vilken trafik...

...det var här då...
Jajja, där ser man.

Är helt matt orkar knappt stå upprätt =(
Vet inte vad som saknas nu i min kropp...?
Jo, vanliga arbetstider saknar jag...
normala arbetstider, inga kvällar.

Står och har lite funderingar på både det ena och det andra...
Jag vill ha lite färg på tillvaron här på jobbet...
Och jag frågade "U" som jag jobbar med,
om vi inte skulle ta och måla våra maskiner RÖD / VIT / GRÖN =D
Hade ju varit snyggt, haha, eftersom vi båda håller på Mora IK
Ska banne mig ta och fixa nånting här med nå färger och nå kul,
iaf vid min maskin så länge jag blir här, hehe.

Nåt kul ska man väl ha för sig.
Nähe, nu ska jag fika...så e de.

Jag får ha en bra kväll då tills jag kommer hem...
och ni andra med förstås.
Tja!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0