Tröööött...

Nyvaken och trött *GÄSP* usch och fy. Har sovit asdåligt inatt vaknat flera ggr *suckar*
Drömt konstiga drömmar också...kommer inte ihåg vad jag drömt men konstiga var dom.
Kanske därför jag sov så dåligt...hm.

Nu ska jag ta och fixa klart, hoppa i kläder och åka ner på stan och bli klippt innan jobbet.
Blir bara klippa topparna inget annat, längd och så ska vara kvar har jag bestämt.
Kul att ha långt hår så man kan göra olika frissyrer och så när man hinner
och har tid. Det är kul att testa olika vad man känner för just då.

Skönt det är onsdag också nu är det bara ikväll och imorgon kväll kvar av veckan,
sen är jag leeeeedig på fredag NICE =D
Ska turbo sova halva fredagen hehe, så skönt det ska bli.
Får väl se vad jag ska hitta på i helgen då...vad jag orkar och så.
Skulle ju varit kul om man kom iväg på nåt skojigt med fåårrden,
det är ju snart slut på allt kul =(
VILL INTE ha nån vinter, fast det kan ju vara skönt att vila upp sig inför nästa sommar.

Vad har NI för er en dag som denna då??

Ha en underbar dag vad ni än hittar på, och var rädd om er!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0