Torsdag äntligen

Åååh så skönt det är sista kvällen jobba för den här veckan.
Sen är det helg äntligen =)
Ser skapligt ut med vädret idag också, inget regn iaf...än...
Hoppas nu det blir fint i helgen, då ska jag försöka få min ford torr inuti.

Jahapp, vad händer i helgen då???
Ja det är ju förstås Marie Memorial race i helgen ja.
Vet inte än om jag ska dit...får se vad jag känner för.
Imorrn ska jag ju hämta kissarna också så jag lär väl få att göra i helgen.
Ojj ojj...

Tänkte på det inatt när jag lade mig att nu är det sista kvällen jag sover ensam,
sen lär det ju bli hallaballooo här dygnet runt, hehe...

Fundera på en annan sak också...angående bloggen...
Är det snyggare att skriva från vänster marginal...eller centrerat...???
Hmm...kanske beror på hur sidan ser ut annars med allt som där finns på sidan...?
Ska försöka sätta mig nån kväll och fixa lite här, om jag har tiden.
Det är ju faktiskt jäkligt kul att skriva och blogga.
Ska även se om jag kan sitta lite i photoshop och testa lite saker.
Har ju fixat med sånt förut när jag höll på med hemsidor....
meeeen, inte kommer jag ihåg det hur man gjorde nu...
så längesen nu så.
Men tips och idéer mottages tacksamt =)

Jaha...nähe...ska väl ta och göra mig klar för jobb igen då.
Hoppas ni får en trevlig kväll iaf,
Vad ni nu än ska göra.

Tjingeling
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0