Tjosan..

Nu så har jag gjort en massa saker idag...tvättat, städat, diskat, handlat en massa,
hämtat kissarna =)
Dom fick minsann åka Ford idag hihii...raggarbrudar redan ;)
det ni, inte dåligt va?!
Har tagit en massa kort här när dom "flytta" in från det dom klev ur
transportburen...tills nu.
Nu ligger dom båda 2, Mika & Mysan i ena soffan och sussar.
Blev väl mycket på en gång att flytta så fort och hastigt...

Dom klev då in i "buren" själva när jag var och hämta dom hos
Marita & Ove idag. Verkade som dom ville åka direkt hehe...
Mika satt väl och pratade (jamade) på väg hem i forden,
medans Mysan satt och bara tittade på henne och mig.
Hon verkade då trivas att åka ford iaf.

Nåja...nu ska jag ta en dusch efter jag varit och solat på badhuset idag.
Sen ska jag försöka få till nån mat och äta lite...
Har inte ätit nå än idag...glömmer ibland...hmm...?!
Lägger in kort lite senare på "busfröna"
just nu är batteriet till kameran på laddning, blev lite slut på ström
när jag tog kort...sånt som händer...

Vad jag ska äta...?? Jag köpte sån där god potatisgratäng som är bara
att värma i ugn sen blir det tunn skivad kassler till det =)
mmmmmmm sååå gott...kanske får väl se.
Krams så länge.

I´ll be back.


Kommentarer
Postat av: Lisso

Men på classgym där jag tränar så har dom öppet mellan 5-23 (tror det var 5 på morgonen iaf! Men jag är säker på kvällstiden!) Och en träningskompis varannan vecka är inte heller fyskam! bättre än igen alls ;) Kramar

2008-08-29 @ 21:10:35
URL: http://lisso.blogg.se/
Postat av: Kicki; Svar till Lisso

Okidoki...det låter bra det =)

2008-08-29 @ 21:12:18
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0