Suck...

Vilken seeeeg vecka det här var...blir ju aldrig helg nån gång >(
BARA onsdag ännu...eller ja torsdag det är iaf  miss i nassen nu när jag skriver.
EN kväll kvar att sega sig igenom...men SEN så blir det helg för min del THOHOO!!

Vet inte vad jag ska hitta på i helgen...får se vad som faller mig in och vad jag orkar.
Kommer antagligen att vara hur trött som helst på fredag, men nåt skoj måste
jag hitta på. Måste åka lite i fååårrrden innan det blir väl kallt och höst, japp det ska jag.
Men vart och så det vet jag inte ännu, ska väl se om det är nå skoj nånstans.
Vet det är cruising i borlänge, nostalgidagar eller vad det var..
Meeeen det är ju en bit dit också och sen ska man hem på det...mörkt e de då.
Sen e de ju trevligt om man får nån chaufför också *fnissa*
( efter 20 NEJ förra helgen så vet jag inte om jag vågar fråga nån mer gång =/ )
Och helst några trevliga vänner i sällskapet också, blir dyyyrt annars.
Ensamt med...inge kul åka själv med chaufför...fast det går ju det med haha..
Njä får se vad som händer och fötter.

Tänkte på en sak nu när jag åkte hem från jobbet, att det är så mörkt nu på nätterna *sucka*
Det är inte mycket man får njuta av dom ljusa, fina och ljumma sommarkvällarna
när man jobbar halva sommaren, och när man som jag jobbar skift
varannan vecka morgon och varannan vecka kväll...
då är man ganska så slut och trötter.
Och vad händer inte på helgerna...när man FÅR vara ledig och TROR att det ska
vara fint väder....? JO pyttsan vad mycket sol man får då *skrattretande.
Nääe för då ska det minsann ÖSA ner regn och blaska så man knappt kan va ute..
*morrar* >(
NÄ fram för mer semester (betald tack) och längre somrar, Tack!
Slopa vintern för den är ändå så tråkig och kall!

Nähe nu blir det mest svammel igen...jag går och lägger mig
för jag är såååå trötter nu, orkar inte tänka var bara liiiite klottersugen hihii..

Gonatt världen, hörs senare idag.

...ZZzzznark...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0