Söööndag och seg

Godmorgon världen =)
Solen skiner idag, härligt.
Ska försöka ta mig ut och plocka ur skuffen på forden,
och se om jag får det torrt där.
Men jag är liiiite seg efter gårdagen...hmm...
Men inte dålig, bara liiiite huvudvärk.
Men har tagit 2 värktabletter Ipren, och nu pimplar jag kaffe
och försöker vakna till liv.

Kissarna har farit runt som elefanter här i dag på morgonen,
tänkte huset skulle rasa ett tag som dom for fram =/
Nu har dom fått mat så det börjar lugna ner sig tror jag...
Förstår inte vart dom får energin ifrån...?
Vill också ha sån energi...kan man ta lite från dom tro...??
Skulle varit ypperligt bra för jag har så mycket jag ska göra...

Funderar på att dra fram "snabeldraken"  och se hur katterna
reagerar på det...hehe, återstår att se.
Dom yr runt här så det blir sååå dammigt och skräpigt så
det är dax iaf och dom får väl leva med det, bara att vänja sig.

Jobbe imorrn igen, förmiddag till veckan *pust*
Nu ska man upp mitt i natten igen kl. 04.00 på morgonen.
Fy, men det är bättre det så man kommer hem nån gång.
Slutar 13.30 så det är skönt.
Får se nudå hur det går för kissarna att vara ensamma så länge
på dagarna =/
Lär ju bli rabalder här hemma, ner rivna saker mm...
Eller också sover dom mest och ska leva rövare när Jag ska sova..
Just ja...jag lär ju ringa veterinären imorrn också...hmm.
Måste komma ihåg det, ska ju vara vaxination mm.

Nähe tro om jag ska hoppa i nå kläder här och göra nån nytta,
inte sitta här å häcka...sen blir det handling och matlagning...
Tro vad man ska göra för mat idag då...? fundilerar
Just ja, har ju kassler och potatisgratäng...
Får bli det då, gott gotti gott gott =P
Ha en skön söndag alla och var rädd om er!

Vad ska Du äta för gott idag??

*KRAM*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0