Sommaren som gått..

" Uppdaterad "

Bilden tagen på Big Lake Run  28e juni 2008


Det har hunnit bli en och annan cruising i sommar iaf.
Vansbro, Big Lake Run (går runt siljan) med start i Rättvik,
Falu cruising och så förstås Classic Car Week i Rättvik hela vecka 31.

Mycket skoj har jag haft och också lite mekning med forden emellanåt...
Men sånt hör ju till.

En tokfia in action..

Morafestivalen hann jag med en sväng också i torsdags.
I sällskap med några vänner från brlge, insjön då vi åkte i en
Impala -65a cab.

Perras..

Jag kunde väl inte låta bli att köpa en lott som man ska dra i ett snöre
och förhoppningsvis få något fint kramdjur eller maskot till bilen...
Och jag fick en STOR kanin som jag har döpt till " ragganinen " haha!

..min

..stackars min "ragganin"



Jaha, va e de som e så roligt nu då..?

..skratta ni bara..

..förstår ingenting va som e så kul..?
"ragganinen" kanske =)

..äkta läder inköpt under classic car week

Ja och så kunde jag heller inte låta bli att köpa mig en ..tyrole...Näej
En äkta läder cowboyhatt förstås...
Min vän " Nanne " som var med sa till mig att köpa den
Tack vännen för att du sa åt mig!
=D

Jag bredvid hon som sålde mig hatten

Jag & en stycke hattförsäljare =D
Ja...ursäkta mig...men det var varmt * rodnar *

Rättvik

Bra placering på tisdagens cruising i rättvik v. 31
Min bil till höger..

Tittar på motorn

Tittar ni på motorn...?
=D

..från växjö

Sommarbesök fr. Växjö
Lena till vä & Nanne med lilla goa Maja

Jag, Nanne & lilla Maja

Vi besöker Nanne en solig fin dag.

...i cabben på falucruising

I Falun på cruise
(det var innan bilen bestämde sig för att det var på tok för HOT)
=/



Sommarens klart BÄSTA chaffis!
♥ TACK! Katarina Du är BÄST!! ♥
=D

Perra i baksätet i falun..

..hela baksätet för sig själv hehe..




Jahapp, det är väl lite från en del grejor under sommaren iaf...
Men än så är den inte slut...blir Älvdalens motorfestival till helgen...
Så det lär ju bli en och annan fadäs därifrån antar jag...

Nu känner jag att det är dax att sussa...första arb.dagen imorgon
efter en skön semester med mycket skoj, bus & fest
(stressfaktor nr ett)
Vill inte alls * blääh *

Men ha en bra dag...(ni som är leeediga) * fuskigt *

I´ll be back!
*KRAM*

*glömde ju att säga: bilderna är klickbara så ni kan se dom större*

Kommentarer
Postat av: Lena

Tjohooooooooooooo vilken bra början...du har redan en stammis. pösspöss

2008-08-03 @ 21:44:26
Postat av: Kicki

TACK pinglan =D

KRRRAAAAAMMM på dig!

2008-08-03 @ 21:49:13
Postat av: Perra

Kul sida. Den lär jag kolla lite då och då...

2008-08-03 @ 22:15:12
Postat av: HHA

Schysst blogg med kola bilder, speciellt han med grått linne och grå tinningars charm. :)

2008-08-05 @ 01:48:01
Postat av: Kicki

Tack HHA

Välkommen tbx =D

2008-08-05 @ 14:41:12
Postat av: Nanne

Vad roligt att du fixat en blogg! Kul med bilderna du satt in!(fast inte dom på mig..blähhh..)

Ha det bra och sköt om dig!

kram i massor!

2008-08-13 @ 11:12:49
URL: http://anelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0