Snart så...

Nu så äntligen är det torsdag och sista kvällen jobba för den här veckan.
H E L G!!
Jag är trött och vill bara sova just nu, kommer bli en lååång kväll även ikväll känner jag.
Och just i detta nu hänger det mörka tunga moln på himlen...huga...
Blir nog åska och regn, så det är nog lika bra att vara beredd på att stänga
av datorn i det snaraste, innan det händer en olycka =/

Ska iaf fixa nå mat å ta med till jobbe, vet bara inte vad...?!
Får väl bli nå enkelt som går fort.

Tänkte eventuellt ta fåårrden till jobbet idag...meeen det struntar jag i eftersom
det ändå ser ut att bli oväder. Så den får vara hemma idag...också.
Får ta den imorrn när jag är ledig, den måste få ut och lufta sig lite ibland också.

Nä dax att fixa här...
Ha en nice eftermiddag och kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0