Slödag

Idag har det varit en slöardag bara. Jag hade en kul kväll igår på stan.
Skapligt mycket bilar och folk ändå igår på mora,
synd att det inte händer oftare bara.
Bra chaufför hade jag också =)
gick ju kalasbra det.
STORT TACK till dig Lillisen!
=D
Får du gärna göra om nån mer gång ;)

Nu är det bara att invänta resultatet efter fotograferingen också.
Pratade med dom som tog foto och ordnade med allt som hörde till det,
och dom trodde väl att det skulle komma i tidningen i höst nån gång...
november, december eller nå sånt.
Annars kunde man ju kolla hemsidan om det kom in där också.
http://bilsport.se/
Kollade nyss men såg då inget där ännu.

Kom just ihåg också att jag hamnade på moras hemsida i våras,
när vi hade träff nere på stan.
Jätteskoj tycker ju jag då =)
http://mora.se/ArticlePages/200806/19/20080619073524_
UK997/20080619073524_UK997.dbp.html

Kul att komma med lite här och där med bilen.

Jahaja, snart är säsongen över för den här gången "suckar tungt"
Känns vemodigt att sommaren är över och snart ska man ställa undan "pärlan"
och inte få se den på ett halvår =(
Fyy så trist, hur ska jag klara det...?
Tråkigt blir det iaf...hoppas det går fort så det blir vår och sommar snart igen.
Har ångest nu för det är så tråkigt med vinter...mår inget bra då.
Fast det är jag väl inte ensam om, är nog fler som känner så...?
Eller?

Jahapp, och så väntar en ny arbetsvecka (kväll denna vecka)
Usch inget kul att gå kvällar, går hellre upp på morgonen så
man kommer hem nån gång.
Inget kul att komma hem miss i nassen då alla sover som bäst..
Sen blir man sittande framför tv:n eller datorn en bra stund,
för att varva ner och samla ihop sig efter kvällens arbetspass.
Brukar bli nån timme att sitta uppe efter man kommit hem.

Nåja, hoppas DU / NI haft en trevlig och kul helg också...?
Det har då jag haft, finns inget att klaga på alls.
Vädret har ju varit jättebra också, skönt med sol.

Ha nu en bra kommande vecka allihop.
Och var rädd om er!
Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0