Pust...

Trött idag också...men solen skiner iaf och det är skönt...
Meeen jag orkar inte gå ut nu, jag var och handla efter jobbet.
Sen for jag hem och drog med mig snabeldraken ut till forden
och dammsög ur lite bös från helgen som blev.
Och det var inte lite bös heller =(
f*n vad skorna drar in grus och elände i bilen...
Jajja, nu är det gjort iaf, och jag bara önskar att det kunde bli uppehåll
nu nån gång *arg* >(
Det har regnat in på golvet på passagerar sidan bak, och det är dyngsurt där nu.
ATTANS ELÄNDE!!!
Nu måste det bli varmt och lite sol så den får torka upp,
blir inte bra annars...

Sen är det fukt i skuffen också =(
Måste plocka ur där nån dag så det får torka upp även där...
INGET MER REGN NU, TACK !!!!!!!!!!!
Usch och fy...vill ha det där garaget nu med det lilla huset till så jag får
ställa in forden under tak, där det är torrt och fint...
Vill inte bo här mer nu, vill BORT härifrån.
Hatar den här skrubben jag huserar i, är sååååå trött på dom här väggarna
som bara utstrålar en massa negativ energi så jag blir så less på allt
*blääh* =(

Kollade på smhi ´s hemsida nyss...skulle bli regn imorrn igen som dom visa
där iaf. FY satans vad trött jag är på allt regnande, att det bara orkar hålla på...
Tar det aldrig slut på regn nån gång...??
Nääeedå regna på bara det är ju såååå torrt....*lipar*

Näpp, jag är trötter....ska vila mig nu....
är helt slut i kroppen, kanske nån snuva på g...
Vill inte ha, tack!!

Hej på ett tag...får se om jag dyker in nå senare...
om jag har ork.
Kramizar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0