Puh..

Trött och less...ikväll var det seeegt, klockan gick sååå sakta ikväll "suck"
trodde aldrig jag skulle få gå hem.
Men nu så är jag hemma, duschat inmundigat lite lättare nattamat...
några kalla korvar och riskakor "fniss"
Men det var gott iaf bara så inte magen ska börja brumma och låta illa
när man väl laggt sig tillrätta i sängen.

Idag var jag på badhuset och solade innan jobbet,
kände bara att jag var tvungen för jag måste få meeer sol.
Mår inget bra utan sol och värme, det är på tok för lite av den varan nuförtiden.
Bara regn och rusk när man väl får semester och ska vara ledig,
slår aldrig fel. Så himla fint i början på våren i maj - juni
sen blir det bara blaha väder >(

Irriterad känner jag mig också...vet inte varför...stressad på någe vis.
Antar det är för hösten närmar sig med stormsteg.
Usch! Vill INTE ha nån vinter, sommaren är klart den bästa, varmt,
ljust dygnet runt och så framförallt att man kan vara ute mer och göra roliga saker.
Som att åka på bilträffar, cruisingar och åka nercabbat =D
DET är livet det!
Nääe blir bara deppad när det är mörkt och kallt, FY TUSAN vad tråkigt.

Nähe, tro om jag ska krypa ner i lopplådan nu...ögonen trillar igen på mig nästan,
sitter bara här och blinkar och försöker se vad jag skriver...
blir bara svammel iaf så jag säger God natt till världen.
En ny dag med nya utmaningar väntar så...
Håll i hatten ;)

NATTI NATTI!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0