Ny vecka...

Jahapp då var det en ny vecka då...jobb, jobb, jobb...
Kvällsveckor är inte roliga alls =(
Solen skiner idag också, det är ju positivt iaf.
Men jag skulle vilja vara hemma nu och pyssla med forden,
skulle ju behöva fixa lite med diverse saker.
Som att; plocka ur skuffen (inte hunnit än)
städa och dammsuga efter helgen,
putsa rutor...mm, mm...
Det finns att göra ideligen om man vill.

Till helgen blir det väl inte så mycket vad jag vet än...
Det är ju Marie memorial race till helgen,
har aldrig varit dit om jag ska vara ärlig...(skäms)
Men det har ju alltid infunnit sig samtidigt som det är
höstcruising i östersund, och då har jag varit dit istället...
Vet inte om jag ska upp i år...heller...
Får ju hem katterna till helgen så jag kan ju inte vara borta en hel helg då.

Och första helgen i september ska jag på falu veteranmarknad,
får se hur jag känner då...om jag ska ta husvagnen ner på fredagen
till lördagen, eller om jag tar Forden ner på lördagen och går runt då...
Sen 2:a helgen i september ska jag ev. till voxna på veteranmarknad,
blir ju så himla mycket åkande hit och dit....
(beslutsångest)
Jajja det visar sig hur jag gör med allt...

Fyy tusan, nu känner jag mig stressad...snart är allt kul slut för den här
säsongen, och jag måste hitta en plats till Forden över vintern.
Helst en plats där jag kan vara och pyssla och greja...
men det är sannerligen inte lätt alltså.
Har väl fått en plats i grannbyn här, men där gick det minsann inte att
få vara och pyssla nå....
Nää ooh nej då blev det då så rörigt så...
Ändå hörde jag av en att det skulle bli en plats för vinterförvaring
PLUS att man skulle få vara där och meka...
Jaha.....?? Hmmm...
Jag får helt enkelt ringa den där igen och fråga en gång till hur han ska ha det.

Ähsch...jag vet då inte hur det här ska gå...
Mycket svammel nu...ointressant kanske...?
Nu ska jag iaf ta och göra mig klar för att åka och jobba *suckar tungt*
Blääh vill INTE, vill ju komma hem typ snart istället...
Hinner ju inte göra någonting alls innan man ska och jobba.
Usch!!!

Jajja det är som det är...bara och ta tjuren i hornen och kämpa på.
Så nu ska jag avsluta detta svammel för den här gången...
Ni får ha en bra dag och en skön kväll, alla!
Kul att se besökarstatistiken öka iaf
Blir såå glad... =D

HA DET GOTT!!!
Kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0