Måndag..

Så var det måndag igen då...suck... Jobbar kväll den här veckan...suck igen...
det är inget skoj alls, blir sååå långa dagar och jag tycker inte om att sova så länge.
Klev upp kl. 10 idag trött och har pannknack *blääh*.
Får väl skylla mig själv för jag satt uppe till mitt i natta inatt hehe.
Jag kunde inte slita mig från datorn då jag satt och lekte i photoshop =/
Håller väl på försöka göra nå skoj till att sätta in här på min blogg,
så det blir lite snyggare...kanske...får väl se vad det blir av det.

Gårdagen hände väl inte så mycket, var ut en sväng och kollade lite på ÖoB
handla lite och så. Strosa runt lite bara och fördrev tid, jag tycker inte om söndagar
hatar söndagar. Blir stressad och rastlös bara för man vet att man ska jobba dagen därpå.
Sen gjorde jag käk och sen hamna jag framför datorn, där satt jag mest hela kvällen...ojj ojj.
Har jag väl satt mig vid datorn så blir jag sittande om jag hittar nå skoj att göra,
och då går tiden såååå fort...
...ojj...det gör den visst nu också =/
Inte har jag tid att sitta här nu...ska ju snart iväg och jobba...usch...VILL INTE!! >(
Nä, tvi...ska väl rusa och fixa nå mat sen hoppa i kläder och fara iväg...

Ni får ha en trevlig eftermiddag och en skön kväll (ni som får vara hemma ikväll)
Ni kan väl ägna mig en liiiten tanke iaf som får stå inne på en industri
i buller och skit hela kvällen.

*Kramelikram* på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0