Lördag..

Nyvaken *gäspar* solen skiner iaf just nu, set ut att bli fint väder =)
Känns bra det, nu ska jag pimpla i mig kaffet sen ut och pyssla med forden en sväng.
Den ska tvättas av en vända och dammsugas efter rättvikshelgen, det blev lite bösigt
efter den helgen då det regnade i slutet av v 31 då jag var på veteranmarknaden.

Ingen chaffis ännu heller *surar* =(
Det var då väl.......................................

Nä nu ska jag ut i solen och lapa i mig lite energi från den så kanske det känns
lite bättre sen...

I´ll be back.
Ha det så länge!



Eftermiddag: Tjo! Nu så har det regnat en stund...*trööök*
Typiskt när jag tvättat och torkat forden med sämskskinn >(
Ja så är det, nu drar jag upp till älvdalen en sväng...
själv...så blir det den här gången....
Orka hålla på å tjöta å fråga å bara få Nej av alla.

Tjohej så länge, och ha en Nice kväller!



Kväll / natt: Hemma 23.30 åkte vid 17 tiden hemifrån till älvdalen på cruising.
Jättemycket jänkare och folk i farten, jättekul.
Fick också trevligt sällskap med mig i bilen,
min bästaste chaffis & hennes dotter åkte med =D
Trevligt, trevligt!

Nu ska jag böka ner mig i soffan och softa en stund framför tv; n
innan det blir läggdax. Känner mig ganska mör efter kvällen,
är nog dyningar efter en veckas arbete skulle jag tro...trött som en gnu.
Säger godnatt världen för nu blir det nog inget mera klotter idag...

Sussa sött, natti natti!
ZZzznark....................



Kommentarer
Postat av: Lisso

Nämen oj! Har du en blogg också! Vad roligt!

Det är lite krångligt innan man kommer på hur man ska göra med på den här adressen; http://www.designadinblogg.se så har dom massor av tips som du kan göra på din blogg! :)

KRaaaam

2008-08-10 @ 20:32:51
URL: http://lisso.blogg.se/
Postat av: Lisso

Jo man ska väl helst ha adobe photoshop som man kan göra iordning headern (bilden längst upp) men om du vill så kan jag fixa det åt dig någon dag framöver? =)

2008-08-10 @ 20:38:40
URL: http://lisso.blogg.se/
Postat av: Lisso

Det gör jag så gärna! Du får skicka lite bilder på dig själv sen över msn, + önskemål av färger och sånt. :) Kram

2008-08-10 @ 20:58:17
URL: http://lisso.blogg.se/
Postat av: Katarina

Hejsvejs!

Tack så mycket för i lördags.

Dotra var superglad att åka med dig :)

2008-08-11 @ 14:50:00
Postat av: Kicki; Svar till Katarina

Tack så mycket själv, jättetrevligt & kul att ha er med =D

Ha det gott, och tack för kommentaren!

2008-08-11 @ 17:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0