Kväller...

Känner mig helt slut och matt, sovit nån timme nu på eftermiddagen,
varit och handlat och gjort varma mackor.
Vet inte vart orken tagit vägen, skulle gjort så mycket idag hade jag tänkt...
men orken har tagit slut =(

Var ju som sagt på hockey igår...det var väl sådär halv bra.
Kalpa vann med 4 - 1...men det var ju bara träningsmatch och nya killar
i laget, så dom har väl inte hunnit spela ihop sig ännu.
Det kommer nog så smått bara dom får träna.

Om en vecka ska jag bli mamma också =D hihii
Ska få hem 2 söta små kattflickor då, dom är 12 veckor på tisdag
så det är dax för dom att flytta "hemifrån" då.
Har fixat lite grejor till dom nu och börjat fixa i ordning tills dom
ska flytta in hos mig =)
Köpt lite leksaker, bollar och en sån där fjädervippa som vi ska leka med.
Ska nog köpa ett större klätterträd åt dom också, eftersom dom är 2 stycken
så är det nog lika bra...
Ska bli riktigt skönt att få hem dom nu så det blir lite livat i holken igen,
 är ju så ensamt efter jag förlora min söta goa lilla mjukis Alma :´(
Saknar ju henne ännu som f*n, tänker på henne jämt...
Söker och letar henne överallt ute som inne, lyssnar om hon ska komma
springande och vill in till mig och gosa.
Undrar hur länge jag ska göra så...? Känns så jobbigt ännu.

Jag kommer aldrig glömma Dig ♥ Alma ♥
Du kommer alltid ha din speciella plats i mitt hjärta ♥



Fast det bara var en katt (som en del uttryckte sig)
så var hon min familj, min speciella lilla älskling,
min bäbis, mitt barn...

...nu blev jag lite ledsen...  :´((
Ska lägga mig en stund och vila, har ont i huvet...
I´ll be back...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0