Jaha...

...chaufförstorka igen då =(
Ser mörkt ut även denna gång, ska ju för tusan till älvdalen på lördag.
Jajja får väl se om det löser sig...tycker man kunde få något tillbaka nån gång,
för alla man ställt upp på jämt...men inte då.
Så är det när man är för snäll och inget säger *suck* vad sur jag blir.
Börjar ju fundera va som är fel...mej eller bilen...? Eller kanske båda...
*blööh*
Den här sommaren har det minsann inte varit lätt på den biten.
Men det har löst sig till slut ändå på någe vis, som tur är...
Hoppas det gör det nu också...för jag SKA till älvdalen!
Just det =P

Jajja....
Idag var jag iaf lite smart...tänk om jag kunde varit det tidigare...
En på jobbet som fixar mitt värmepaket till forden =)
Så nu kanske det kan bli lite värme i den också...
Kan ju behövas nu när det blivit svalare väder...tråkigt nog.
Ja åsså ska det ju kopplas i också =/
meeen, får väl lösa det också...på någe vis.
Nu är det ju så att jag ångrar mig liite att jag inte köpte den där tjocka boken
som jag såg på veteranmarknaden i rättvik...
En verkstadshandbok till min bil...
Jajja så är det, lätt att vara efterklok...men det visste jag att jag skulle ångra mig.
Jag får leta efter sånt på faluns veteranmarknad 5 - 6 september
Då ska jag dit med min volvo och husvagnen och bo fre - lör =)
Brukar vara skitkul att vara där kvällen innan och gå runt och tjöta med folk
och göra lite fynd på kvällen innan, ta sig en rackare
och lulla runt bland all bröte som folk släpar dit hihii *längtar*

Tog en tur med min "darling" ikväll (forden alltså) så den fick röra i sig lite.
Stått sen i söndags och efter all blötan så var den nog lite sur att få igång..
lär väl ha varit fuktigt nånstans i fördelaren eller tändstiften eller nå lät det som.
Den var lite hackig när den starta, får bli en genomgång innan lördag
med oljor och sånt viktigt.
Skulle egentligen bytt olja och filter för sånt vet man ju inte när det blev gjort sist..
Om det är gjort alls de senaste åren...ska väl fixa det sen nån gång.
MEN jag vill fortfarande ha det där STORA garaget så jag kan fixa när jag vill..
Hoppas jag får tag i nån plats för vintern...*oroligt*
Vill ju bara inte ställa in den nånstans och sen inte se den på ett halv år..
Jixes...hur ska jag klara det??
Vara utan min fina bil så länge... =( känns inte kul alls.
Nåja...det löser sig nog tids nog när den dagen kommer...

Näe, om man skulle ta och tänka på refrängen igen då...
Jag ska ju snart gå upp igen =(
Usch å fy, gå upp mitt i natta när man sover som bäst.
Sovit lite middag idag gjorde jag, fick lov för jag var helt slut...
Får väl se om man lyckas somna igen nu då, på riktigt i sängen.
Visar sig.

*Ha en skön kväll och natt alla,
och en bra dag imorgon*
=)

Tjingeling..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0