Hmm..

Det blev lugnt här efter senaste inlägget...kissarna har gömt sig...
jag for runt och letade överallt...ja så hitta jag dom under soffan
båda 2...där ligger dom nu och sussar...hehe.

Jag ska nu bege mig iväg på hockey, ja inte riktigt än...men snart.
Har ätit, duschat och fixat lite så jag är redo...

Känner för att göra nå kul sen efter det, men vet inte vad...
är så trött å så jag vet inte.
Är väl inget särskilt ute heller vad jag vet...
att åka på så att säga, inte ikväll iaf.
Tråkig årstid att gå in i nu, händer typ inget kul alls nånstans,
cruising säsongen snart över...eller snarare...
Den ÄR över *sucka* =(

Trööök, tycker inte om höst o vinter...det är så himla mörkt o kallt.
Jag är sommar människa, gillar våren och sommaren bäst.
Kanske för att jag är född på våren, int vet ja...?!

Än så länge har det varit uppehåll iaf...lite mulet ännu, men ser liiite ljusare
ut än tidigare, kanske det blir sol till kvällen...eller åtmindstone klarna upp.

Nej nu blev det slut på ord...vet int va ja ska skriva mera..
Ni får ha en bra kväll!

Kramis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0