Gomorron

Nyvaken och trött *gääsp* vart lite svårt att somna inatt här...
Hmm, en av missarna "Mika" hade lite svårt med att lägga sig,
medans "Mysan" lade sig i sängen vid mig lugnt och fint och sov.
"Mika" är ett riktigt yrväder medans "Mysan" är...Ja, varför tror ni jag
döpte henne till det? Hon är lite mera lugn av sig och det passar mig bättre.

Nåja dom är bara barn än så man får tåla ett och annat, hehe.
Jag vaknade tidigt i morse av att nån stog och pep lite fint vid sängen.
Jag var så trött så jag reflekterade bara över ljudet och somnade om,
tänkte inte på att titta vem av dom det var...hmm.
Sikken "morsa" va?!

Är lite ovant detta att ha 2 tockna däringa fyrbenta saker med päls,
när man varit själv över ett halvår. Men det ska väl gå...hoppas jag.
Just i detta nu så är dom i full gång med att busa överallt...
med bollar, röret och annat som dom finner på.
Ja det är bra det att dom busar nu och inte inatt när jag ska sova.

Jaha vad händer idag då...? Lördag...hmm.
Inte hunnit fundera över det ännu, nyss vaknat jöh.
Häller i mig kaffe just nu och försöker vakna, tittar ut och ser
gråa moln överallt *suck*
Jag som tänkte att det skulle vara fint väder idag, typiskt
när man är ledig.

Blir ingen tur till dalajärna idag tror jag, vet inte om jag orkar.
Har inte laggt nån energi på att hitta nån chaufför heller så,
bara orkar inte. Får bli hockey i eftermiddag istället.
Lugnast så!
Det är ju lördagsmatch, bara träningsmatch iof...
men då kan man ju ta sig en jäkel i baren om det blir för tråkigt...
Får se vad som händer och sker.

Nä nu ska jag ta och klä på mig och se vad jag ska hitta på idag,
det återstår att se...kanske det kan bli några roliga bilder på kissarna
under dagen, man vet ju aldrig vad dom små liven hittar på för bus ;)
Ha en bra dag iaf!

Vad ska Du göra idag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0