Fy tusan...

Idag är jag bara sååå trött och har ont överallt....träningsvärk efter helgen...
Det kostar på att vara ute och rumla runt och dansa...haha.
Lite svårt att röra mig idag hehe, värk i ben och armar...
hur dansar jag egentligen *flinar*
Nåja det ska smaka när man har haft roligt...då vet man med säkerhet
att det var riktigt roligt att vara ute, det var det värt helt klart.

Men nu så är jag sååå trött och bara måste lägga mig och vila för idag.
Orkar inte med annars, orken tryter idag.
Det är ändå så dåligt väder så det går inte vara ute iaf.
Skulle väl egentligen tagit en promenix...meeen Jag orkar bara inte det idag.

Hade lite tankar om att ta upp dansen igen, saknar det faktiskt.
Det är sååå himla kul att dansa och röra på sig, det är som ett helt träningspass.
Det känns verkligen bra efter en kväll på dansgolvet.
Ska nog göra slag i saken...måste bara börja om från början.
Gå nybörjar kurs, sen fortsättning på det...har väl glömt hälften...
sen har det kommit så mycket nytt så jag hänger nog inte med annars.
Japp, så får det bli...!

Och snart så börjar hockeyn på allvar...igen...
Längtar verkligen nu, det här ska bli riktigt spännande denna säsong.
VI SKA TILLBAKA till ES!!!
Ja, jädrar va vi ska...hehe.

Nää nu ramlar ögonen igen snart...jag får återkomma senare.
Går och sussar och vilar nu...

Vad har ni för er ikväll då???

Kramiz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0