Fundileringar...

...har jag haft mycket av idag...
Allt möjligt snurrar runt i huvet på mig och jag vet varken ut eller in...
Blir bara yyyr
Jag känner mig stressad mest, dels för att jag inte vill bo i den här "skrubben" mer.
Har ju hyrt den i TIO år i år *hJäLp* vad tiden går...jixes =/
Jag vill BORT härifrån är sååå trött på detta ställe, bara hatar det.

JAG vill ha ett STORT garage o ett litet hus till det NU!!
Vill ha ett eget hus med trädgård och ett STORT garage förstås,
så jag får in min lilla (stora) *pärla* på 4 hjul =D
Guuud så skönt det skulle vara, känna att det är bara mitt,
göra som jag vill ute och inne...och pyssla med det jag vill göra.
Det är min högsta önskan just nu *drömmer mig bort*

Och så vill jag ha MEEER SOL...typ NU!
Vad fort sommaren försvann *huttrar*
Först så kommer värmen på en som ett slag i ansiktet...så man pustar o stönar
för det blir för varmt på en gång...
Sen kommer nästa smäll
*PANG*
smällkallt i ett naffs och blåser så man nära på ramlar omkull,
eller åker av vägen på väg till jobbet...
Sommaren kan väl inte vara slut redan...?? Neee det vill jag inte tro alls.
Brukar ju vara så fint i augusti jöh...
Jajja isåfall ska jag minsann börja fundera på att åka bort...UTOMLANDS haha!
Nån som hänger me =) ?
Jag bara måste få mer sol och värme annars orkar jag f*n inte med den kommande vintern.
Ja jag får väl se vad jag får för ryck, då är det också TIO år sen jag var till Kreta...
kom jag just på, för jag flytta in här då, sen efter en veckas uppackning av all bröte,
var det till att packa resväskan och sticka till arlanda.
Jepp, då är det dax nu..igen hehe.

Och så känner jag mig så otillräcklig, hinner inte med allt jag vill och ska göra...
Vet inte hur f*n man hann med förr och orkade vara vaken nästan dygnet runt...??
Haha!! Jag tänker inte säga´t för så känner jag mig inte...
Det är för lite sol helt enkelt och för lite semester ;o)
Stog och fundilerade på jobbet idag vad jag ska göra egentligen...vet inte vad jag vill göra.
Ska väl klura och se om jag kommer på nåt kul att pyssla med.
Men det är ju inte så lätt det heller *suckar*
Jag vet ingenting vad jag vill med allt, är bara förvirrad och less.
All skit bara sköljer över mig ibland, vet inte varför det bara kommer rätt som det är.
*blääh*
så trist det blev nu, känner jag...

surar

Tror det börjar bli dax för fröken att tänka på refrängen...gå och sussa så jag orkar imorrn också.
Önskar nästan det vore lördag hela veckan =)
Natti natti...
ZZzzark...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0