..blättan blääh..

*GÄÄSP*
Ojj ojj så trött jag är sov knappt ingenting natten till idag =(
Första dagen jobba efter 4 v ledigt *suckar*
Nu skulle man klart behöva en v till för att hämta sig efter allt..
Meeen det är bara att ta tjuren i hornen och kämpa på..
Går väl bra bara man kommer in i rutinerna igen...om nån v eller så =/

Jag går förmiddag denna v, uppe kl (f*n så tidigt) mitt i natta kl. 04.00
jag hann väl typ bara somna så ringde klockf*n imorse *mummel*
Har väl mest gått omkring som en zombie hela dan...knappt sagt *flaska*...
Nästan stått och sovit idag vid min maskin...

Och som om det inte vore nog...någon...måste hällt bromsolja i klockan idag..
*blahaa* så seeegt det varit hela dan...trodde klockan stog stilla ett tag.
Ojj ojj...

Nääe vet du vad...? JAG ska banne mig lägga mig och vila NU!!
Ögonen orkar inte titta mer idag...faller ihop när som helst...
Ha en GO kväll så länge.

I´ll be Back...!

Tjingeling en stund
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0