Bilsport & cruising

Jepp, idag blir det en kul dag.
Tidningen bilsport kommer och ska ta gruppfoto idag kl. 13
nere på mora. Ska ner och vara med på de så klart...
(vaddå linslus...? Jag...? Nee) haha.
Sen senare ska det tydligen bli spontancruising på stan från kl. 18
SKOJSIGT! =D
Händer ju typ aldrig nå skoj i den här hålan, så det gäller att passa på då ;)

Hoppas nu bara det är uppehåll i regnandet så det inte ska till och börja
regna och ha sig bara. Att det är lite mulet och moln gör mig inget,
bara det inte ska regna...är trött på regnet nu *morrar* >(

Så nu håller jag på och häller i mig kaffe så jag ska vakna till liv.
Är trött och har huvudvärk *suck* typiskt när man är ledig...
Tror att det är nån snuva på g här, det känns så i kroppen iaf.
Skulle inte förvåna mig alls...efter den här kvällen lär det ju bryta ut
om man ska ut och cruisa utan tak...hehe.
Jajja, whatever...så får det väl bli så då.
Ut ska jag så det så!

Nähe, inte har jag tid att sitta här och svamla nu inte...
Ska ju ut och kolla igenom min "darling" där ute på parkeringen.
Sen duschen...sen ner på stan och vara med från början..
Hoppas det kommer många fina bilar och mycket folk nu.

Vad ska ni göra för kul idag då??

Kramiz ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Lisso

Jaa, jag greppar tag i kameran och susar ner på Mora ikväll då! :) Nu ska jag ta och äta lite sen blir det städning för hela slanten i någon timme! =) Kramar

2008-08-23 @ 11:36:53
URL: http://lisso.blogg.se/
Postat av: Kicki; Svar till Lisso

JAAA vad roooligt =D

Komsi komsi vinkar glatt

Ta med mamsen också!

KRAAAM!

2008-08-23 @ 15:56:08
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0