Bara onsdag...

...idag *suck* nu är jag less, vill bara ha helg nu.
Nyss gjort mat, vart inget bättre i lådan idag heller...
Korv o mos igår, köttbullar o mos idag =(
Variation i kosten...haha...snacka om oinspirerad.

Men när ska jag hinna...?? Jobbar man skift så hinner man inte ett skit.
Känns som jag inte har något liv längre, det finns inte.
Jobba, äta, sova...FYY F*N!!!!
Är helt slut och trött jämt, och när helgen kommer ja då är man
också helt slut =(

Meeen har inte så mycket att välja på...
Är tvungen jobba skift...
annars är det bara att försvinna.
Hur kan man bara FÅ tvinga nån jobba så...??

Jag hinner inte göra saker som jag skulle behöva här hemma,
hinner inte med att träffa familj och vänner, som jag vill.
Hinner inte göra nånting alls.
Mitt hem ser ut som 7 svåra år och ett världskrig >(
INGA har försvunnit, har varit borta sen...jag vet inte när...
Nån som sett henne????
Om ni ser henne så skicka genast hit henne, BUMS!!

Och nu är det bara jobb, jobb, jobb...inga helgdagar före december.
*tungt*
Mulet och grått ute idag också...trist...
Hoppas vädret blir bättre till helgen, min ford måste få torka upp.
Regnar ju in överallt...f*n om jag ändå haft nåt tak att ställa den under.
Helst ett garage och ett eget hus, skulle må så mycket bättre då...tror jag iaf.
Skulle iaf haft nå eget då, en trädgård att pyssla med och allt sånt
som hör till. Saknar det faktiskt.
Inget kul att bara komma hem till en liiiiten liiiten skrubb,
med fyra väggar och tak och inte ha något att pyssla med ute o inne.
Här går det inte att möblera om t.ex. det är för trångt....
eller...det är jag som har för mycket grejor....hehe.

Jo, det kan väl hända....men vad då...? Jag bodde faktiskt i en 2a
innan jag flytta hit, sen ärver man en del saker och möbler ju.
Jajja...nån gång ska det väl hända...
att jag får tag i ett garage med ett hus till det =)
Hoppas kan jag ju iaf.

OJJ vad jag klagar idag....
sorry!
Lika bra jag lägger ner för idag, blir bara trök iaf...
Ska ändå åka till jobbe snart.
Men Du får ha en bra dag och en trevlig kväll.
KRAM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0