Åhej å hå..

Så var den måndagen till ända...pust...
Känns i kroppen att det är nå skit på g...snuva eller nåt.
Matt, ont här å där, lite ont i halsen, fryser om vart annat...
Tvi, inte vill jag bli sjuk nu...meeen det är väl bara att tacka och ta emot.

När jag åkte hem från jobbet så var jag sååå trötter att jag tror jag såg
i syne...eller ja...det var NÅT som sprang över vägen, ett djur alltså.
Men jag såg inte riktigt vad det var för slags djur...
Det såg iaf ut som en jättestor råtta...det måste ha varit en katt alltså.
Men formen på den såg ut som en råtta...små korta ben och en jättelång svans...
och så den där långa snoken som dom har...råttorna alltså...
FY så läbbigt, jag blev lite skrajsen...en katt kryper väl inte ihop så mycket...?
Jag var nog för trött antar jag, såg väl i syne eller nåt...
Det var nog en katt, säger det för det känns bättre.

Jaha då var det bara 3 kvällar kvar då...lika bra jag går och lägger mig
för nu är jag så trött och slut.
Vet inte vad jag ska skriva heller...blir ju bara en massa ointressant svammel
som vanligt... hmm.

Säger gonatt nu.
Natti natti.
ZZzznark......


Kommentarer
Postat av: Michael

Tjingeling bruden,,,kul att du börjat blogga.Får gå in här när jag har tid å läsa lite.Jasså,det är dax att skaffa nya "töser" såg jag i bloggen,då måste du skicka mig bilder på dom sen..Kram å klappa tårrrden från mig ;=)Sköt om dig vännen...

2008-08-26 @ 09:17:04
Postat av: Kicki; svar till Michael

Heeej =)

Trevligt att du kika in, japp ska hämta dom små "tussarna" på fredag =)

Ska bli skönt med lite liv o rörelse här igen,

kommer väl att lägga in bilder här också.

Kram ha det så gott.

Och tack för din kommentar, välkommen åter!

2008-08-26 @ 10:04:41
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0