Åå hejj å håå

Jixes vad trött jag är idag...sovit på tok för länge, halva dagen borta...
Ojj, har hällt i mig massa kaffe nu och försöker vakna till liv *gäspar stort*
Nu blir det till att gå ut och fixa fåårrden till ikväll, ska spola av den lite
efter allt regn som bokstavligen ÖST ner i veckan.
Regnat in i den har det också *mummel*
Men nu så skiner solen iaf, ser ut att kunna bli en fin dag...
Hoppas nu det håller i sig.

Ikväll blir det China mat GOTT =P
Sen blir det dans i nusnäs...
Hoppas det blir lite folk där nu, när det för en gångs skull är något där.
Händer inte ofta nuförtiden, så fint ställe att ha dans på somrarna
och så är det knappt något alls där ute.
Tråkigt det blir så.

Ska väl gå ut nu i solen och fixa lite, ska nog låna in mattorna
från volvon och lägga i forden idag tror jag..
Blir så mycket bös på golven annars..får väl se hemskt ut med
plastmattor en stund då. Men så enkelt att bara ta ut och skaka av allt bös.
Så får det bli!

Vad ska Du pyssla med idag då???

Ha en bra dag iaf.
Vi hörs, tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Nanne

Åh va gott emd kinamat!!! Nu blev jag sugen på det också. Hoppas din helg varit bra!

kram i massor

2008-08-17 @ 10:50:16
URL: http://anelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0