Söndagstråk

Nu blev det sådär igen...glömt...eller rättare sagt inte hunnit skriva. Jobbat en vecka nu efter 2 veckors semester, ska jobba en vecka till sen är jag ledig igen vecka 31. Ska bli skönt, hoppas att det blir soligt och lite mer värme då.
Söndagar är tråkiga tycker jag, bara ladda för jobb på måndagen. Det ska handlas och göras matlådor mm ja å så vips är det kväller, hinner och har ingen lust med nå annat. Jag är less just nu, hittar inte min energi...måste förlagt den nånstans och hittar den inte =(

Jag letar annat boende, vilket jag gjort nu i flera år. Vill inte vara kvar här i byhålan nå mer, vill in till centrum så jag får nära till allt. Se lite mer folk och ha gångavstånd till diverse aktiviteter som finns.
Men men det ska ju vara en bra lägenhet/hus på markplan helst, orkar inte med några trappor. Sen vill jag kunna ha uteplats för jag tycker om att sitta ute på sommaren och njuta, en balkong är för tråkigt.
Finns ju inte så mycket av den varan tyvärr är väl för petig med det.
Får väl se vad som dyker upp, ska bara få fingrarna ur...och börja ringa runt och höra/lämna intresse...

Ska väl ta och fixa lite nu, åka och handla så jag får nånting ätbart med mig till jobbet imorgon.
Ha det så bra tills vi hörs igen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0